asel_asya61 benim anlamadığım şu, bu olaya itiraz edenler hiç mi bebeğinin sırtına masaj yağı ile masaj yapmadı? Yani eşim dairesel hareketlerle masaj yaparken fark etti ve bunlar kir mi? Dedi. Dedim bebekte kir ne arar. Yakından baktık ki kıl. Sakal gibi sert. O gün kontrolü vardı ve doktora sorduk. İnrernette sırt dikeni yazmışlar dedik. Tıbbi terimi lanuga kılı dedi. Demek istediğim bebeğe zarar verecek bir şey yapmadan fark ettik aksine banyo sonrası masaj yapıyorduk.