tuubadem Ya bir şey diyeceğim. Bu sanırım kıl kökleriyle alakalı bir durum. Gögüslerimi ne zamandır elimle sağıyorum. Nedense daha kolayıma geliyor. Ve en rahat kavrayıp sağdığım bölgelerde sırt dikeni dediğiniz şeyler belirdi. Bence baskı ve kıl köklerinin uyarılmasıyla alakalı bir durum bu. Bebekler daha hassas oldukları için onlarda da kısa süre içinde kendini göstermiş olabilir 🤔 bebişlerimizin rahatlaması konusunda gercekten bi etkisi var mı yok mu bilemedim 🤷🏻♀️