asel_asya61 03saliha06 zaten banyo yaptırırken sırtını ovuyorsunuz. Aynı yeri biraz daha fazla ovacaksınız o kadar. Kızım hiç ağlamadı çok basit bir işlem
tuubadem [bilinmeyen] çoğu şeyi doktora bn soruym dil bağı war mı hipospadias war mı vs die yani sormadan sölemeyen doktorlarda war
Tky58 [bilinmeyen] ben bunu annem söylediğnide doktora sordum ben baktım bıcırıkta yok merak etme didi bana o yüzden de üstelememiştim☺️ doktorlarda biliyo yani bunu emin ol.
Tky58 tuubadem aynen mirak ediyorum☺️ belki di yapmıyım diye direk yok yapma değil de ben baktım yok demiş olabilir😂
Tky58 tuubadem bu akşam yapmıçam yarın annem geliyo yapmak için sen elleme beceriksiz dedi bana 😂 haber edicem çıkıp çıkmadığını burdan
tuubadem [bilinmeyen] bn d .. nasılsa her gece 3-4 de kadr oturuyrz sürekli mızır mızır bakalm nolacak
Tky58 [bilinmeyen] valla benimki aşırı huysuz bi çocuk memede yaşıyo diyebilirim 🙄 sabaha kadar de oturuyoruz babası helak oldu artık. Her şeyi deniyorum bunu da deniçem☺️ Annem yapıçaktı izin vrmedim şimdi ona demeye korkuyorum kızar diye☺️ bakılım
Tky58 [bilinmeyen] yazıçam yarın akşam yaptığmıda☺️ 1 hafta sonra da huysuzluğu ile ilgili yazıcam illaki etki eder o sürede
Summ “Bebeklerde sırt dikeni oluşumu sırt bölgesindeki tüylenmeyle ortaya çıkmaktadır. Bebeklerde sırt dikeni oluşumu sırtındaki kılların sakal görünümlü bir hal almasına neden olur.“ eger öyle bi durum yoksa boşuna bebeklerinizi ellemeyin
Seqnem [bilinmeyen] ben de yaptım. Sadece o gece rahat uyudu. Banyodan sonra sırtına zaten bebek yağı ile mesaj yapıyoruz. O sakal gibi kılların çıkması içinde aynı yeri 5-6 saniye küçük dairesel hareketlerle ovuyorsunuz. Anında çıkıyor kılları. 40’ı çıkınca yapmıştım. Uçları siyah top gibi kıllar zamanla beyaz oluyor o toplar. Sonra dökülüyor. Doktoruma sordum, tıbbi adını söylemişti unuttum. Dedi ki; o kıllar deri altında. Zamanla çıkıp zaten dökülecek. Önemli bir durum değil dedi.
Pelin05 tuubadem valla canım biz de çıkardık ilk banyosunda ikinci banyosunda bişi çıkmadı. Şükür şimdi 3 aylığız hiç gaz sancısı ağrı felan olmadı uslu bir bebek oldu belki etkisi vardır bilemem ☺️
asel_asya61 [bilinmeyen] aynı yeri dairesel hareketlerle 30 saniye kadar ovuyorsunuz hemen çıkıyorlar
Ekininannesi asel_asya61 sırtındaki var olan kıllar toparlanıyor olmasın. Bildiğin sert kıl mı. Bence kıllar toparlanıyor