Hazal dünden beri kendimi parcaliyorum burda öyle bisey yok diye resmen tüylerini yoluyorlar bebislerin bide rahatladı uyudu diyorlar benim bebeğim çok gazlı ve çok uysuz bi bebek ne yatmak ister ne bakmak bazen emmek istemez hep ağlar ama banyo sonrası mışıl mışıl uyur illa diken aramamıza gerek yok yani😂😂