Annem ya da kayınvalidem değil de ben de eşim zor buluyor hormonlardan dolayı neşem yok bütün gün zaten çocuğa ben bakıyorum 50 günlük bebeğim var kendisi işe gidip geliyor sosyalleşiyor, ne zaman neşeli olacakmışım aglamamalıymışım aklınca tavsiyeler veriyor dedim ki bana zaman ver geçecek, ama canımı sıkıyor işte