Sezaryen doğum yaptım ,kendi isteğinle neden kendini kestirdin diyenleri duydum kimse tercihinizi sorgulayamaz , ben böyle istedim böyle mutluydum.Bebek için kundak yap,emziğe alıştırma ,biberon verme ,mama verme neler neler🤯 ilk çocuğum tecrübesiz olabilirim ama çağımız internet çağı istediğim her bilgiye anında ulaşabiliyorum hiç bişey bilemezsem gider doktoruna danışırım .Çocuğu olmayan insanların bile çocuğum ile ilgili yorumu vardı öyle olunca delirmemek elde değil tabi ama hepsine kulaklarımı tıkayıp kendi bildiğimi yapınca çok daha mutlu olduğumu fark ettim.Kimse sizi yetersiz hissettiremez .Bi akım var şimdi önce ailem sonrası sonra diye ☺️✨💗 Tam olarak böyle ailecek birbirinize alışın herkese kulaklarınızı tıkayın .Bebişleriniz için sizden daha iyisini bilen yok .Kendinize güvenin 💞🥹