Gokturkmom 2,5 aylık “yeniden” kafama göre anneyim çünkü 6,5 senelik annelik yolculuğumda gördüm ki;
🔆İster sezeryan ister normal doğsun çocuk sağlıkla büyüyor
🔆İster meme ister mama alsın çocuk sağlıkla büyüyor
🔆Organik çamaşır deterjanın evde bitti ve tüm aile için olanı kullandın diye çocuk döküntüler içinde kalmıyor
🔆Blw değil yedirerek büyütürsen çocuk “eksik” olmuyor
🔆Çocuğun 5,5 yaşına gelip “çubuk kraker nedir” bilmez ise diğer çocuklardan “ileride” olmuyor.
🔆3 yaşından sonra abartmadan paketli gıda tüketen çocuklar toksik şoka girmiyor.
🔆”Ayyyy bizim ki kendi kendine okuma yazmayı öğrendi, hiç bir şey yapmadık” anneleri çocuk okuma yazma öğrensin diye bir sürü etkinlik yapmış.
🔆”Benim çocuğumun kafası çok hızlı çalışıyor o yüzden çok hareketli” annelerinin çocuklarının hiperaktivite bozukluğu olabiliyor ve psikolojik desteği yediremedikleri için hem kendileri hem etrafındaki çocuklar ve anneleri perişan oluyor.