gizememre Sürekli hastalık endişesi yaşıyorum, en ufak üst solunum yolu ciğerlere iniyor, duygularımı kontrol edemiyorum, geçenlerde hastalandı ve ben 3 gün yemek yiyemedim bence annelik rahat insanların işi, kaldı ki benim 3.bebem, rahat olamıyorum asla 😏😏