gizememre Daha dünyaya gelir gelmez başlıyor endişeler, henüz hastanedeyken. Sütüm gelecek mi, karnı doyacak mı, sarılığı geçecek mi. Yine bunlar başa çıkması kolay endişeler. Düşünsenize yenidoğan çetesine denk geldiğinizi. Ya da Allah korusun rahatsızlandı hastaneye götürdünüz. İhmalkâr doktorlara denk geldi. Allah muhafaza. Bi şekilde büyüttünüz belki imkanınız vardı organik tarım ürünleriyle belki imkanınız yoktu pazardan yaptığınız pestisitli meyve sebze alışverişiyle. El bebek gül bebek. Gözünüzden sakındınız. Geldi ergenlik çağına. Mattia Ahmet Minguzzi gibi katledilmeyeceği ne malum? Üstelik bu cinayetten sonra iyice zıvanadan çıktılar. Adına da suça sürüklenen çocuklar diyip aklamaya çalıştılar. Allah yavrularımızı kötü insanlardan, türlü hastalıklardan, kazalardan belalardan korusun. Gerçekten endişelenmeden çocuk büyütmek bu çağın en imkansız olayı. Ve maalesef o endişe daha anne karnına düştüğü andan itibaren başlıyor. Allah güzel ömürler nasip etsin hepsine.