gizememre 3 buçuk yaşına geldi miniğim okul yaşı yaklaştıkca korkmaya başladım onsuz saatlerce nasıl durucam diye öğretmenleri iyi davranır mi yaramazlik yaparsa kızarlar mi üzülür mü korkar mı diye arkadaşları nasıl olur vs vs uzayıp gidiyor ondan haber almadan nasıl durucam bilmiyorum🥲🥹