gizememre bu ülke de olanlar bizim anksiyete olmamıza sebep oldu. Her şeye panik oluyorum, endişeleniyorum. Bebekken ya evde deprem olursa, ya yangın çıkarsa, ya kacirilirsak, ya evimize hırsız girerse, ya doktor yanlış tedavi ugularsa daha bir sürü şey. Şuan 5 aylık şimdilik bunlar için endişelensemde bazen düşünüyorum çocukluğun da ya okulda zorbalıga maruz kalırsa, ya okula giderken başına bir iş gelirse, ya yanlış arkadaşlıklar kurarsa bunlardan benim haberim olmazsa. Gençliğinde ya gençlik kanıyla yanlış insanlara kapılıp giderse, ya yolda yürürken biri rahatsız ederse daha bir sürü şey. Ve ben bunlarin hepsini düşünmek zorunda kalıyorum daha 5 aylıkken kızım. Üzülüyorum, panik atagim anne olduktan sonra evereste kadar nüks etti. Her gece panikle yatağa yatıyorum. Bazen besigine koyarken bile yok ya bu gece bizimle yatsın nolur nolmaz diye gecenin köründe kalkıyorum. Annelik delilik tamam da. Ülkede Bizi bunları düşündürmeye iten çok şey yaşanıyor. Paranoyaga bağladık hepimiz. Allah sonumuzu hayr etsin. Tüm evlatlarımızı korusun 🙏🏻😔