gizememre
Ben endişeden paranoya olma seviyesindeyim
Düşüp kafasını çarpacak mı en büyük endişem bu
Sandalyeye çıkmayı öğrendi bir aydır. Camları o yüzden sadece vasistasla üstten açıyorum
Ama elbette onları da açmayı öğrenecek. O zaman kilit alırım vs diyorum
Yüksek evlerden çok korkuyorum
Bizim evimizin camları yüksek ama annemlerin camı alçak. O bile endişeleniyor anneme bıraktığımda
Sonra efendim kapı kilitli hep. Ama açıp giderse diye hep kontrol halindeyim
Şimdilik beşiğinde yatıyor, ama biraz büyüyünce ayrı yatağa geçecek mecbur. Gece kalkıp evde gezinirse tehlikeli şeyler yaparsa diye endişem var
Bebemi cafe ye falan götürmem
Çünkü sürekli yürümek ister ve Allah korusun çay kahve taşıyan birine çarparsa diye endişe halinde olduğum için öyle yerlerden uzak duruyorum
Ayh yazarken şiştim