AselimmmDurum canım benim panik olma üzülme 1 ay kadar önce benim kız 10 gün bildiğin fıstık yeşilinden tut ıspanak yeşiline yeşilin tüm tonlarında kaka yaptı. Doktorumuz kaka tahlili istedi gıda alerjisi olabilir diye ama temiz çıktı. Sanki tahlil yaptırmamızı beklemiş gibi ertesi gün de düzeldi kaka rengi.Sen de bir tahlil yaptır için rahatlasın. Ben doktora sordum sebep ne olabilir diye. Zaman zaman sebepsiz de olabilir fazla emzirmek kaynaklı, ya da yediklerinden olabilir dedi. Demir içeren şeyler yediğimizde yeşil olabiliyormuş. Hakikaten dikkat ediyorum ıspanak, kırmızı et çok tükettiğimde ara ara yeşilli kaka yapıyor.