AselimmmDurum bi yerde okumuştum yeşil kaka annenin bol yeşillik yediğini gösterirmiş zararı yok yani tabi büyükler herşeyi üşütmeye yordukları için her şeyde korkar olduk hapşursa üşütmüş kussa üşütmüş kaka pırtlasa üşütmüş herşey onlara göre hastalık yaaağğğ