Asyayse uyanık olduğu zamanlar sadece en fazla 15 dk huzurlu sâkin ondan sonra başlıyor huzursuzluğa gaz sancısı çekiyor birde yavrum yapmadığım sey kalmıyor Allahtan hemen ikna oluyor kucağımda gezdiriyorum öyle yatırdığım an yine aynı o yüzden sürekli uyumasını istiyorum onu öyle huzursuz gördükçe icim acıyor bu arada benim kızım da uykusunun arasında öyle inler gibi sesler çıkarıyor korkuyorum hasta oldu sanıyorum hayırlısıyla şu 2 ayı da atlatsaydım:(