Öncelikleee bukadar çaban için bile sen mükemmel bir annesin. Kendini asla ve asla yetersiz hissetme. Herkesin dediği gibi önce SEN!
Aynı süreci yaşamayanımız yoktur diye düşünüyorum. Sen saatte bir emzirmeye çalış bir kaşık kadar emmesi bile onun için yeterli olacaktır için rahat olsun. Şahsen ben biberon vermemeni öneririm. 2. Çocuğum da bir kere verdim, akabinde meme reddi yaşadık ve suan silikon uç ile emziriyorum. Her çocuk farklı ama biberon bir kere bile yetiyor.
Bu süreç de geçicek biticek hiç üzülme. Kendini üzüp strese sokma. Güzelce uyu🧡