sedefavcii ayy benim bebisim öyleydi sarılıktan dolayı uykudan uyanmaz dı kaldırmaya çalışıyordum kalkmıyor du topuğuna vuruyırdum yine uyanmıyordu sadece bez değiştirirken kalkıyor du memeye koyduğumda az az emiyor yine uyuyor du memede tabi bende sarılıktan dolayı olduğunu bilmiyorum tecrubesizim ilk bebeğim sonra Doktor’a gitik kontrol için doktor baktı dedi bu bebek neden bu kadar sarı hemen baktı 12falan dı sarılık mama başla dedi basladım sütümü de sagarak verdim ama uzamış sarılık oldu geçmedi üç aya kadar ve biberona alıştı şimdi memeyi tutmuyor çok zor sutumde azaldı eskisi gibi değil anlıyacagınız ne olursa olsun asla biberon vermeyin anne memesine benzeyen biberon yoktur hepsi pazarlama amaclı