İki çocuğumda da sarılık yaşadım. Kızımda uzamış sarılık vardı ve 4. Ayına kadar devam etti. Doktor kontrolünde olduğu sürece endişe etmeyin. Saatli emzirmedim, ne zaman huysuzlansa, ses çıkartsa hep emzirdim; gak meme guk meme kuralı yaptım kendimce🌸 zaten doktorların en çok söylediği şey sürekli emzir geçer. Ne kadar çok emzirirsen sütün okadar artar. Bebek uyuya kalırsa çenesini hafifçe sık, yada ayağını gıdıkla uyandırıp emzir. Kendini ihmal etme bu arada, bolca su iç🌸Umarım en kısa sürede geçer, çok geçmiş olsun.