mamacitaa_ valla bizde öyle 2.cocugu istedik rabbim oyle nasip etti allah hayırlısı ile doğru zamanda nasip etsin biz 2.de kış bebesi olmasın zor oluyo derdik dogrusu eşim hep öyle derdi ilki ocak doğumlu olunca kışın gel git zor oldu kar buz diye onun için korunmayı biraktigim zaman hesaplama yapardım şu ayda hamile kalsam diye rabbim onu da öyle nasip etti bahar bebesi oldu 2. Çocuğum