Taftafgiller Happy kidsin %60 ı geri çekilme kullanıyor bence ispatlayamam ama eminim 😂 Hap kullanıyorum adetimi kesti sanırım bir ay olacak adet olmadım umarım koruyordur 🥲🥲
Birprensannesii__ yaren8019 Bakır spiral taktırcam,2.cocuk şuan düşünmüyorum olursa tüpleri baglattırcam
rachelgreen_ YorgunAmaMutluAnne Elif0636 merhaba kilo alımı ve regl düzeni ile ilgili bir sıkıntı yaşadınız mı?
Elif0636 rachelgreen_ merhaba kilo alımı olmadı benim rutin 2 3 kilo alıp verme şeklinde ilerliyor 18 aydır takılı. Regli konusunda evet düzensiz bazı ay olmuyorum bazı ay 2 kez lekenme oluyor falan düzensiz gidiyor
Efe_momm Korunma yöntemleri her kişide farklı olabileceği gibi yan etkileri de her bünyede farklılık gösterir bir uzman görüşü alsanız daha iyi olur örneğin bende kansızlık olduğu için spiral olmadı doktorum hap önerdi iki yıldır hapla korunuyorum
asmingul487_ Efe_momm hap da 5 dk 10 dk önemli mi sizce 8 de iciyorum diyelm bazen 15 dk kala iciyorum bazen on dk sonra
asmingul487_ İmplant dedim migren var diye doktorum onermedi 2.5 yasnda ve 5 aylik bebegim var spiral de korkuyorum kanama ypiyormus.smso yasmin dogum kontrol hapi kullaniyorum alarm kurdm duzenli iciyorum dkkat etcz artik
poyrazsena YorgunAmaMutluAnne bende implant taktırmak istiyorum hangi hastanede taktırdınız fiyatı falan nasıl uygun mu
Sensen20 yaren8019 spiral + geri çekilme ile 1 buçuk yıldır korunuyoruz arada kacaklar oluyor tabi ama Allah’tan spiralim taş gibi 😌
pogacayanaginannesi mamacitaa_ Geri çekilme bir korunma yöntemi değildir 🤣🤣🤣 her an sürprizlere hazırlıklı olmak gerekiyor🤣
esraalic yaren8019 valla şu an karışık biraz geri çekilme bazen prezervatif adet olmayı bekliyorum hap kullanmaya başlayacağım