Kitsu isilik sorunu hiç yaşamadık ama gül suyunu cok duymuştum denemişsin zaten.:)Birde bana çok yaşlı bi teyze karpuz kabuğu demişti bn buna gülmüştüm duyunca gercekten işe yaraiyormu bilemem tabi.eskilerin boyle degisik önerileri oluyor haliyle😃Birazda ortamın serin tutulması önemli tabi.