Kitsu tgcyi bende sormadan kullandım hindistan cevizi yağı iciriyorum onu da sormadım doktorumuza 😅 Benim markalara güvencem hiç kalmadı bittim sabununu bile öyle siparişle getirtiyorum
tgcyi Kitsu iste benmde yok o yuzden belki onerecegi vardir diye bekliyorum sali gidicem bakalim ne dicek
Pamukhanim_ Kitsu sadece bezle duruyor ona rağmen bezin etrafında bile oluyor cildi çok hassas gül suyu yapıyordum ama Hindistan cevizi yağı duymamıştım deniycem
Kitsu Pamukhanim_ evet evet aynı problem duş aldirdiktan hemen sonra bogumlar kızarmaya başlıyor boynunda kolunda 🫣
[silindi] Kitsu bence onu deme sonra elin çocuğu ilerde ananın karnından bilmemneyle mi doğdun diyemesin hiç sevmem 😂
Pamukhanim_ Kitsu ciltleri hassas ya bebeklerin emerken bile ben terlediğim için yüzü kızarıyor ama ona çözüm yok işte
Kitsu [silindi] babası hiç demedi akıllı olsun once kendi ayaklarının üzerinde dursun illa istiyorsa da babası gibi birini bulsun 😅 Bu arada nefretlik yani öyle insanlar evlerden ırak.
Kitsu leman1 Farabi hastanesi nerede bilmiyorum ki aslen buralı değilim ama stadyuma ve reale yakınım baya
[silindi] Kitsu benim eşim bir kere demişti neyeydi hatırlamıyorum eve ilginç bir şey alacaktım ananın karnından onla mı doğdun dedim ki EVET BUNLA DOĞDUM sonra söylemedi bi daha 😂😂 nefretttt
Kitsu [silindi] o biraz takılmak istemiş zevzeklik yapmış sanki 😅benim yeğenim geldi dün Mango istedi eşim diyor ki erkek adam muz yer 😅
[silindi] Kitsu aynen öyle yaptı yoksa devamını getirirdi heralde 😂 erkek adam muz yer de hiç olmamış aslında dmcögşgş
Kitsu [silindi] Mango ne diye soramadı bence çaresizlik 😅😅 harikasın vallahi gerektiği yerde tepki göstermezsek halısaha arkadaşi yaparlar bizi
[silindi] Kitsu hahaha 😂😂 ay neyse yine bir postu geyikle doldurdum ben kaçayım yavaştan seni bayadır görmüyordum ondan oldu hep 🙈
Mariposa Kitsu bebis dogduktan sonra insallah unutmam Allahim amin 🤲 😁 Gulsuyunun cildi kurutma ozelligi var herhun surmeseniz iyi olur
Kitsu Mariposa yaaa o yenidoğan güzelliği büyüleyecek herşeyi unutacaksiniz bence 😍💕 Hiç bilmiyordum genelde kendime kullanıyordum teşekkür ederim