melike1999 panik atagim var her an bir şey olacakmış gibiyim. Evde yalnız kalmaktan korkuyorum eşim nobetli calisiyor onun nöbet günleri bana ızdırap gibi geliyor. Evde sanki biri var gibi yada deprem olacak ölecem gibi binbir türlü şeyler geçiyor aklımdan. Çok yoruldum böyle hissetmekden hiç ilaç tedavisine başlamadım aslında bir uzmana da gozukmedim üstünde durmuyorum fazla. Ama beni ince hastalık gibi yiyip bitiriyor. Arabada giderken ya kaza yaparak ölürsem , ya yolda biri bana silah çekerse, ya duşta ayağım kayıp ölürsem kimse beni bulamazsa bunun gibi biiiir sürü şey. Ama inanın bende siz gibi çok yoruldum 5 aylık bir kızım var o büyüyünce ona bu düşüncelerimle boğmak istemiyorum. Bilmiyorum bir uzmana gitsem gercekten halolurmu ilaç kullanmak istemiyorum da. Allah yardımcımiz olsun