melike1999 bende ilk nefes darlığı başladı korona oldum diye her gece acile gidiyordum ciğer filmine kadar çekiliyordu ama ben ölücem diye acili inletiyordum gitmediğim doktor kalmadı en son acilde bi doktor panik atak anksiyete gibi duruyor bi psikiyatriye gidin dedi gittim panik atak ve anksiyete tanısı konuldu ilaçlarımı kullandım gerçekten kullandıktan bi kaç gün sonra fark edildi etkisi tabi ki bi uyuşukluk bi durgunluk gelio insana ama onsuz da hayatıma devam edemiyordum şu anda babam kullanıyor 65 yaşında kardeşim kaza geçirdi ondan sonra başladı babam da onda da nefes darlığı çarpıntı oluyor iki kez kalp krizi geçirip anjiyo oldu biz yine kalptir dedik ama panik atak çıktı