melike1999 Ben gereğinden fazla takıntılı bir insanım malesef 2 kez bıraktım ama yine başa sarıp daha beter oldum o yüzden ömür boyu benle gider muhtemelen,, rahatlatmaya gelince pek bir şey yapamıyorum çoğu zaman beynimi ele geçiriyor sanki hiç geçmeyecek gibi oluyor,, dualar okuyorum çocuklarıma sarılıyorum gidip