Nur_61 evet yani ben kürtajdan sonra hemen bu hastalığa yakalandım ve doktor bu ilaçları kullanırken bebek düşünmememi eğer olursa sakat veya engelli olabilcegini söyledi o yüzden hemen kendimi toplamam lazım ki ilaçları bırakabileyim rabbimin izniyle evet ama o hamile kalırken ilaç kullanmıyor olman lazım hamile kaldığın da tekrarlarsa 3 ay hamilelikten sonra ilaç verebiliyorlarmış bunuda sordum