melike1999 hepsi vardı canım. Çok sıkışırsam hemen namaza durup secdeye kapanıyordum çook iyi geliyordu. Hala da öyle. Bebek olduğu için namazlarımı ihmal etmeye başlayalı yine artmaya başladı tüm bu durumlar.
Çözüm önerisi olarak;
Hacamatını kesinlikle ol. Hatta düzenli olarak ol. En az 6 ayda 1.
Kendini sıkıştığın zaman devamlı okuyabilecek bir ocak vs bul. Evinde nazar ayetleri okunsun aç devamlı. Çünkü şeytan çok vesvese veriyor.
Evini sirkeli suyla sil ve banyo suyuna sirke kat. Son durulama suyuna.
Olumsuz haberler dinleme namazlarını düzenli kılmaya çalış. Sürekli dua et Allahtan yardım iste.
Kuran meali oku. Kendine hedef belirle. Severek yapacağın bir şeyler bul. Hobiler edin. Biliyorum canın istemez ama mutlaka kafanı dağıtmaya çalış.
Evde çok durma mutlaka her gün dışarı çıkmaya çalış. Sevdiğin arkadaş akraba ziyaretlerine git. Asla ama asla durumunu konuşma. Unutma neyi konuşursan o çoğalır.
Türbe ziyareti yapıp dua isteyebilirsin. Rabbim şu sevdiğin kulun hattına sıkıntılarımı gider diyebilirsin.
Not: ben yüzde 90ını namazla aşmıştım. Namazlarımı ihmal ettikçe tekrarlıyor.
Çok geçmiş olsun canım tekrardan.