Alparslanim1 😃26 aylık başladım 1 ay sürdü bizim,2-3 gün sürdü diyen anneler mükemmel :)) benim hatam öğle uykusuna ve gece uykusuna geçerken bez takmaktı birde dışarı çıkarken bu yüzden uzun sürdü 1 ay sonu pes edip 3-4 gün de bezsiz deneyeceğim yine olmazsa rahat bırakacağım dedim 🥹iyi geçti şuan 28 aylık kacirmalar oluyor,bazen oyun oynarken de unutuyor. İlk zamanlar çok çok zor geçti full yapıyordu altına🥹şimdi ise ufak bir cis damlası olsa dahi aynı iç çamaşıri giymiyor yeni sorunumuz.