Alparslanim1 kız daha devam ediyor ne bitmesi ama ilk günden daha iyi hayta kendime iki hafta süre verdim öğrenmezse tekrar kapatıcam bir ay sonra yine denerim diyordum aşırı inat yapıyordu oğlum ama ödüller tuvalete yaptıkça alkış tutmam sevinmem onu öpüp kutlamam motive etti onu fark ettim daha da abarttım bende iyice ilk günlerden daha iyi şuan hatta bugün en iyi günümüz diyebilirim inşAllah böyle devam eder oğlum 2 yaş 10 aylık hatta 11 olacak 3 yaş da diyebiliriz aslında geç başladım ben biraz gözüm kesmiyordu ama şimdilik şükür diyorum şu iki hafta da düzgün giderse rahatlarım en azından tek bez alırım çocuk da doğacak malum