Benim oğlan da 3 yaşında tam eğitime başlamadık daha lazımlığı var ben çok üstüne düşünce bezini çıkarıp sağa sola işiyor ben umursamayınca anne çişim geldi tuvalete gidelim diyor tuvalete işiyor ama kaka hep beze yapıyor yapınca kaka yaptım tuvalete gidelim diyor o kadar söylüyom kaka gelince söyle diye tamam diyor ama yine beze yapıyor bi sefer sadece bez takmadım beş Dk sonra söylemeden altına işemiş nasl alışır adepte olur bılmıyom ya alışacak yada 4 yaşına kadar yol var daha