Ben 1 yıldır kullanıyorum Korbell’i, ne koku, ne kurt, hiçbir problem yaşamadım. Misafir banyosunda duruyor. Dolup dolmadığından değil, her gün atma ihtiyacı duymuyorum, çünkü kokmuyor, sızmıyor. Genelde gün aşırı atıyoruz. Havalar çok sıcak şu günlerde. Yine de evler daha serin. Balkonda fazla sıcağa maruz kaldığı için sorun yaşamış olabilirsiniz.