re11
İçinde bir mekanizma var , poşetin altı bağlı üstünü kenara sıkıştırıp kesiyorsun bağlayıp atıyorsun.
Yani 3 tane bez olsa bile bunu yapabilirsin dolması gerekmiyor :)
Ben pedlerimi de atıyordum mesela
Günlükte atıyorduk zaten
Asıl poşete biriktirmek mantıklı değil.
Her biri için farklı poşet olucak , onlar başka bir poşette ya da kovada birikecek vs
Kullanmadığınız için kolaylığını bilmiyorsunuz
İnsanlar sanıyor ki 5 gün atmıyoruz😂