zenginoldum şu boykot tripleerinizden gına geldi biri kalkar zara boykot yazar 1 ay sonra gizli gizli alışveriş yapar birileri kalkıp sürekli duyar kasar boykot ettiniz noldu herşey düzeldi mi artık çocuklar ölmüyor mu savaş bitti mi veya israilin malları battı mı israil bitti mi? Şaka gibisiniz. Başındaki devlet hangi boka yarıyor sen boykot ederken yığınla mal çekmeye devam ediyor israilden. Kalkıp burada boykottt yazınca domestosun anında satışlarını durdurmuyorsunuz veya ölen çocukların kadınların canlarını geri getirip çocukların ölümlerini durdurmuyosunuz savaşı bitirmiyosunuz