Sağlıkla kolaylıkla gelsin annesini hiç yormasın inşallah eskiler nasıl peş peşine oluyor diyip bi sana evet zor olur ama küçük olan ile birbirine arkadaş olur birlikte büyürler mama+meme ilerlersin ki bu seni baya rahatlatır şimdi 2 yaş kreşler oluyor imkanın olursa oraya verirsin ama yok bakarım ailem olur yanımda dersen 1 yıl daha zor olur ondan sonra kolay olur evet gerçekten zor bebek büyütmek ama inan çocukların birbirlerini koruyup kollaması için kardeşe ihtiyacı var Gönlünü ferah tut daha 9 ay var doğmasına sağlıklı kolay bir gebelik olur inşallah