kahvecihanim Galiba 3 cuye hamileyim ve ben buna hiç hazır değilim 😭4 ve 1 yaşında oluşmak üzere iki tane bebeğim var evet evet doğru duydunuz ben bir cahilik yaptım ve geri çekilmeye hamile kalmiycagim düşün düm
Mariposa kahvecihanim hayirlisi olsun emin degilsiniz ama anladigim kadariyla. Bende üçüncüye hamileyim 🙂
Niyesordunbucevabi kahvecihanim Öncelikle hayırlı olsun 🤲kendi adıma konuşayım çok zorlanıyorum malesef herşeye yetişmeye çalışmak çok zor oluyor ama nihayetinde akşam oluyor çocuklar uyuyunca herşey unutuluyor ☺️ sağlam psikoloji lazım
Rengarenk52 kahvecihanim basa çıkamıyorum malesef çocuklarla basa çıksam ev ihmal oluyo tüm. Gün hareket halindeyim
Nurci kahvecihanim hayırlı olsun benim 2 tane bir tanesi 6 diğeri 1 yaşında buna bile psikolojim dayanmıyor 😬
kahvecihanim Niyesordunbucevabi bende o kalmadı kardeş cagzim hapı almayı unutum ve birşey olmaz bir kere den dedim
Niyesordunbucevabi kahvecihanim Yiyecek ekmeği varmış canısı öyle düşün pozitif düşün herşey güzel olsun 😊👌🏻