kahvecihanim Sağlıkla dünyaya gelsin inşallah, 3 çocuk annesi olmak zor ama bazen bunları ben mi doğurdum diyorum. ( iyi ki varlar), benimkiler 14, 7 ve 1 yaşındalar, En zorlandığım konu ise aralarındaki yaş farkı ve birbirleri ile oyun oynamaları, ilk 2 çok kavga ediyorlar.