Valide-Ayse-Hafsa-Sultan kesinlikle yenidoğan dönemi ilk dört ay, 5 ay bitiyor ne uyku uyuyor ne duruyor ama yine de ilk zaman zor çünkü çok savunmasız ve anlaşılması zor, ama büyüdükçe ele kola geliyor, ek gıdaya doğru beslenme olayı rahatlıyor, hele de otursa emeklese eminim fiziksel olarak daha yorucu olacak ama bence psikolojik durum daha önemli ve bu açıdan yenidoğan dönemleri zor. Ayrıca şu insanlara deli oluyorum mesela nasıl diyor iyi diyorum dur daha bu ne ki diyorlar, kötü diyorum ee çocuk bu daha da kötü olacak diyorlar 😂 bir allahın kulu da demiyor ama bir tanıdık demişti 6 aya kadar zor sonra anladığın için daha rahat sen bakma diye hay allah razı olsun yani 😄