Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Güzel anne büyüdükçe emin ol kolaylaşacak. Bebeğim şuan 14 aylık ve yenidoğan dönemi hatta 9-10 aylık olana kadar çok zordu. Gece uyanları, meme reddi, ek gıda reddi, hastalıklar, düzensiz uykular yürüyüp düşmesi vs hepsi geride kaldı. Benim bebeğim zor bir benekti sebepsiz ağlayışları yüzünden dışarıya çıkamıyordum herkes bize bakıyor gibi geliyordu ağlayacak diye ödüm kopuyordu. Şuan çok şükür dışarıya çıkabiliyorum güzel yürüyor eziyeti azaldı. Hatta biz annelere nazı daha çok bebeklerin. Büyüdükçe kolaylaşmasa emin ol kimse 2.-3. Bebeği yapmaz. Zaman geçtikçe tüm sıkıntılar unutuluyor yenidoğan halini özlüyorsun.
Zorlandığın zamanlarda derin bir nefes al ve şunu düşün bebeğim sağ ve sağlıklı bebeğimin bakımını yapabiliyorum ya bunlar olmayıp başkasına muhtaç olsaydım. Bebeğimin sağlıklı olması için aylarca uykusuz kalmak isteyen anneler var kendi bakmak istetip bakamayanlar..
El aleme takılma herkes konuşur duy geç cevap vermek zorunda bile değilsin. Ya da zor ama bu zorluğu bile özleyeceğimi bilmek harika de geç 🥰🌸