gulsozel -sevimlipolyanna- gece 26 derece en düşük fanda çalışıyor ne terliyoruz ne üşüyoruz, sıcakta ne mümkün klimasız yatmak
beybitolat -sevimlipolyanna- 27de ve hep açık gece gündüz. Öylede uyuyoruz.Oğlum azıcık sıcak olunca durmadan ağlıyo kapıyı aralık bırakıyoruz uyurken ki temiz hava girsin kurumasın içerisi diye
betul97_ -sevimlipolyanna- Klima yatak odasında 24 derece de en düşük fanda çalışıyor gece de nem alma moduna getiriyorum öyle uyuyoruz
biene_ -sevimlipolyanna- antalya da 7/24 acik sayilir klimamiz, uyurken bebek yüzünden max 25 de ve fan ayari düsük mood da
Lolik -sevimlipolyanna- uyumadan ful açık oluyor , uyurken de yarım saat zamanlı kuruyorum biz uyuyana kadar açık oluyor , gece mutlaka bir kere uyanıp bir yarım saat daha kurup geri yatıyorum . 20 derece de genelde
456PlayerEsra 25 te sabaha kadar açık salonda yatıyoruz . Eşim klima çarpmasın diye bi aparat almış onu takınca çok iyi oluyor
pembeayakkabilikiz -sevimlipolyanna- şu an klımayı 18 e aldım klımalı odada uyutmuyorum ama holde gırıste uyuttum kızımı yoksa ter ıcınde kalıyor sabaha kadar. Ferahlayınca yatağına alacağım. Klımasız asla durulmuyor camlar acık olsa bıle serınlık gelmıyor resmen😞
Aloneeee -sevimlipolyanna- uyku modunda ve 24 derecede çalıştırıyorum. Sabah güneşi bizim eve doğuyor o zaman 22 ye düşürüp uyku modundan çıkarıyorum
maygirl -sevimlipolyanna- 24′te çalışır 2 ay oldu gece gündüz hic kapanmadı yani toplasan 4 saati geçmemiştir 2 aydir kapalı kaldığı süre…Klimasz uyunmaz mumkun değil.Ama 2 gundur hava daha iyi burda aksamları oyuzden 25 te birakiyoruz.24 soğuk yapiyor.
xfttmnurr -sevimlipolyanna- 26 da çalışıyor fanı gecenın durumuna göre kısıp yukeeltıyorum ama fıx 26 dadır
Paramedik16 uakbn0_0 hiç bilmiyorum ilk defa bu ay sabaha kadar açmaya başladık normalde gece 1-2 gibi kapatıyorduk 1400 geldi fatura