esay22 -sevimlipolyanna- havalar cok sıcak kilimasız durulmuyo olmayanin da allah yardimcisi olsun benim gece gündüz açik 18 de yine de sıcak yav
Tatlican Esoz1110 Bizim arçelik salonda takılı orda oturunca ses yoksa beni klıma sesi rahatsız ediyor
organikirmik -sevimlipolyanna- klima salonda eşim orada, biz yatak odasında tavan vantilatörüyle uyuyoruz 💔
momas -sevimlipolyanna- klima yatak odası kapısının dışında üstünde salona vuruyor. Bizde oda kapısı açık yatıyoruz. Nem alma modu açık ev hep 26 derece oluyor hiç terlemiyoruz
buse57 -sevimlipolyanna- mecburen uyuyorum ev yanıyor çocuklar bunaldığından sürekli uyanıyor klima salonda yatak odasının kapısı açık oluyor uyku moduna alıyorum 26 dereceye otomatik kendini ayarlıyor uyku modunda