aptallarsizii -sevimlipolyanna- gece açıkken uyuyoruz ama gece moduna alıyoruz rahatsız etmesin diye 25 derece
Paramedik16 uakbn0_0 hiç bilmiyorum ilk defa bu ay sabaha kadar açmaya başladık normalde gece 1-2 gibi kapatıyorduk 1400 geldi fatura
huniliabla -sevimlipolyanna- 25 te fan 2 de aparatlar yukarı doğru üfleme sekılde gece ful açık yoksa durmak ne mümkün ıkızlerım var yatamıyor
suheyla92 -sevimlipolyanna- istanbulda hava fena sicakti tatile balikesire geldik hava bogucu degil o yuzden 27 derece fani en dusuk seviyede birakiyorum gece terlemeden rahat uyuduk nerede yasadiginiza bagli
caylavyu -sevimlipolyanna- Evet salonda yatıyoruz eşim oğlum ben o kadar sıcak ki diğer odalar yanıyor.. Ayarı fix 23° yukarı kaldırıyoruz ağzını direkt bize vurmuyor serin serin uyuyoruz