yenikullanici 2,5 yaşındaki oğlumun ayağında da çıktı maalesef. Buz gibi havada bile çorap çıkarıp öyle geziyordu. Doktor birinden bulaşmış olabileceğini söyledi. Bu bir virüs ve bulaşarak yayılıyor dedi 3 seans yakıldı şuan fito krem sürüyoruz ama hala fa geçmedi. Doktor geçmediği takdirde yeniden getirin yok olana kadar aynı işlemi uygulayacağız dedi😔 geçmiş olsun sizede💐