balkizlar yenikullanici yok geçiyor takmayın.. bnece lazer vs de yaptırmayın.. incir sütünü deneyin bir de unutunca gerçekten geçiyor
yenikullanici balkizlar evet unutmam lazım şu an kafayı taktım :( incir sütü bulabilirsem mutlaka deneyeceğim. Sağolun 🙏🏻
456PlayerEsra yenikullanici kesin net siğil . Hemen gidip yaktırman lazım bebeğin altını değiştiriyorsun yediriyorsun içiriyorsun ona da bulaşabilir aynısı ayağımda çıkmıştı doktor tüple yaktı
yenikullanici Lolik lugol sipariş ettim. %5 lik daha çok işe yarıyor demişler onu aldım. Her gün süreceğim. Geçerse size çok dua ederim🙏🏻
melegininannesi38 yenikullanici aynı sorun bende de var bu ne aceba ya ayağımın tam üstünde kocaman oldu çok küçüktü büyüdü Cildyeye gidecem bende
yenikullanici melegininannesi38 size de geçmiş olsun inanın hiçbir fikrim yok :( post açın belki anneler size de yardımcı olurlar❤️
cnhavva yenikullanici etrafta ufak ufak da cikmaya baslamisti dokunmamistim o zaman ama gecicek gibi degildi bende ciktikca oydum dogru yanlış bilmiyorum ben oyle yaptim o sekilde gecti yoksa yayilmaya devam ediyodu
yenikullanici cnhavva yumuşatıp mı oydunuz neyle işlem yaptınız?Benim de aklıma geldi onu kesip alsam dedim ama dokunma yayılır dediler korktum. Sizin yayılmadı o zaman hatta geçti demi doğru anlamışım. Bunun aynısı mıydı 🙏🏻
cnhavva yenikullanici etrafta ufak ufak da cikmaya baslamisti dokunmamistim o zaman ama gecicek gibi degildi bende ciktikca oydum dogru yanlış bilmiyorum ben oyle yaptim o sekilde gecti yoksa yayilmaya devam ediyodu
cnhavva yenikullanici doku olarak ayni duruyo daha buyuk bi yuvarlakti bide ust katmanin altinda siyahliklar vardi internetten baktim simdi sigil galiba o ama bazi nasir resimleri de benziyo bilemedim hangisi
yenikullanici cnhavva ben de bilemedim canım. Randevu da yok doktora 1 ay sonraya gün veriyor :( çok sağol🙏🏻
yenikullanici 456PlayerEsra 1 ay sonraya gün veriyor doktora tüm randevular dolu. Acil mi gitmem lazım :( korktum şimdi :(
Tatlican yenikullanici Bende görmedim ama ayagımda topuk dikeni çıktı yürürken acıyor diyorlardı. İntten bak istersen