tazeeanne1 hem kışın soğunda ve yazın sıcaklığında doğum yapmış olarak,
Kış ayı bi tık daha rahattık..
Kışın doğan bebişim deprem zamanı full dışarıdaydı , üstü kalındı, üşümeden ve terlemeden geçtii, hatta yer buldukça sık sık duş aldırırdım.
Yazın doğan bebişim ile full klimalı ortamda kış gibi serin yapıyorum, ona rağmen isilik oldu.
Dışarı desen HİÇ çıkamıyoruz 📍Adana da akşamda güneş var gibi sıcak, sonbaharı bekliyoruz dışarı çıkmak için 😴😴