tazeeanne1 kesinlikle kışş bebeği Mart’ta doğum yaptım ve o kadar rahattı ki :) tamam biraz üşür mü acaba derdi var ama o kadar da olacak 😁
Ama yaz bebeğine de gelirsek çocuk şimdi sıcaktan emmek bile istemiyor. Emerken kolumla çocuk bir oluyor sıcaktan 😂 Alt bezini kapatınca ağlamaya başlıyor bazen isilikten durmuyor pişik oluyor. Sürekli terliyor da yani ikide bir zıbın değiştiriyorum sırtı soğuk kalmasın diye falan falan.
Kısacası kış bebeğiii🩵