tazeeanne1 yaz hamileliğim berbatti son 3ayim haziran temmuz agustostu ,eminim yaz bebegiyle uğraşmak da zordur emzirmek açısından eğer mama ise pek sıkıntı olmaz aslında. En iyisi martta nisanda doğurmak hem hava ilik hem hamilelik kısa günlere denk geliyor hem göbeğin montla kapanıyor kimse laf soyleyemiyor kaç aylık soramiyor mis gibi ,doğurup az 3 4 aylık olunca da dışarı çıkar gezersin gene her açıdan muazzamm 😃