tazeeanne1 hala lohusayım. Ve evet yaz bebeği çok zor. Çile içindeyiz. Daha bebekli hayata adapte olmaya çalışırken emzirirken kan ter içinde kalmak her gün duş hem o hem ben. Klima asla kapanmıyo onu hasta etmemeye çalışırken ben hasta oldum. Sürekli susuyorum e sıcak soğuk su içiyorum sesim kısıldı ve çok saçma ses kısılması kekemelik yapıyomuş 30 yaşından sonra kekeme oldum. Yani başıma gelmeyen kalmadı vallahi