ilaydaaksut canları ne zaman ister ne zaman cesaret bulursalar o zaman yürücekler inşallah benim oğlum da 13 aylık olucak çok hareketli durmaz akşama kadar her yere tutunur kalkar sıralar ama yürümeye geldim mi cesareti yok çok fazla hızlı emekliyo büyük ihtimalle o da geciktiriyor sizin bebeğiniz de emekliyorsa hızlı emekleyen bebek geç yürür derler bende zorluyorum istiyorum yürüsün diye ama hiç yürümeye daha hevesi bile yok 😂