cokbilmismom ilaydaaksut 18.aydan sonra yürümezse sıkıntı etrafinizla bebeginizi daha şimdiden kıyaslamayın, her bebek kendine özel
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan simseklivekalpli ben de kısa modda kullanıyorum kendi kalkıp yürüyor sonra oturuyor 😃
mikrofon0 ilaydaaksut bende kullandım 3 ay kadar 9 ay 20 günlükken yürüdü onun pek normal yan etkisi olduğunu düşünmüyorum
simseklivekalpli [silindi] büyük büyük 2 yaşına girecek 🫢 3 çocuk büyüttüm en korktuğum orumcekti almadım valla yalan yok😂
[silindi] simseklivekalpli en korktuğum orumcekti almadım valla Aa neden korktun? Maşallah sen büyütmüş kurtulmuşsun darısı bize🤲🏻📿🙏🏻🤭
simseklivekalpli [silindi] ya bi yere çarpar denge kuramaz düşer, geç yürür parmak ucu gider vs derken kaldi. İlk çocukta herşeyi çok araştırdım. Yurtdışında bircok ülkede yasakmış ev kazalarından dolayı. O yüzden direkt elemistim kafamda.
[silindi] simseklivekalpli tabi ihtimali var belki modelinden falan kaynaklı daha basit olanlarda bunlar yaşanır haklısın. Riske atmamak daha iyi tabi şükür sorun yaşamadık ama kimse sorun yaşamaz diyemeyiz 🥲
hayaljm91 ilaydaaksut cnm dert etme orta kulak tam anlamıyla geliştiği zmn dengesini kurup yürür merak etme