Merhaba kızlar kızım 14 aylık ve yürümek istemiyor tek başına ayakta duramıyor denge kuramıyor koltuk vs. Yerlere tutunup kalkıyor yan yan gidiyor ama yürümek yok sizinde Böyle olan varmı Bide parmak uçlarına basıyor sizce ne kadar sürer bu parmak ucuna basmalar ve ne zaman yürür çok kafama takıyorum dert yaptım kendime 😔